05 Eylül 2013

Jumanji (1995)



Jumanji (1995)

(8/10)

Bu film benim için çok önemli bir yere sahip. Çoğumuzun küçükken evinde cdsinin bulunduğu ve sürekli izlediği birkaç film vardır. Jumanji’de benim o sürekli izlediğim ve hiç bıkmadığım filmim. Uzun süre sonra bugün tekrar izledim ve bu nostaljiyi seninle de paylaşmak istedim.
Bir oyun düşünün, her hamleniz de şansınıza bir tekerleme veriyor. Tam tekerlemenin cevabını buldum diye sevinirken, cevap evinizde beliriyor. Evde sinekler, maymunlar ve daha vahşi hayvanlar cirit atmaya başlıyor. Bunlardan kurtulmanın tek yolu da oyunu bitirmek…
Robin Williams’ın yanı sıra, o zamanlar küçücük bir kız olan Kirsten Dunst’ın da rol aldığı bu film seni hayal dünyanın ötesinde bir oyuna götürüyor. Bunu izlememiş bir yetişkin olmak çok sıkıcı olsa gerek. Hadi bekleme daha fazla araştırmaya başla (: Havalarda soğumaya başladı tam film zamanı… Şimdiden;

…İyi Seyirler…