17 Temmuz 2013

G.I. Joe: Retaliation (G.I. Joe: Misilleme)



G.I. Joe: Retaliation (2013)

(9/10)

-G.I. Joe: Misilleme-

İlk olarak bilmeyenler için söylüyorum: G.I Joe, Hasbro’nun ürettiği bir oyuncak serisidir. Bu oyuncaklardan bir film yapılacağı hiç aklıma gelmezdi ama severdim Joe’larımı…
İlk filmi izlediğimde hiç beğenmemiştim bu yüzden bu filmi pek hevesli izlemedim. Beni tam anlamıyla ters köşe yaptığını söylemeliyim. İzlediğim en eğlenceli aksiyon filmlerinden birisi oldu. Dikkatli bir şekilde odaklanıp sık sık kahkahalarla gerçek dünyaya döndüğüm bir film olmuş.
İlk filme göre daha iyi bir kast, daha iyi bir kurgu ve daha iyi bir senaryo olduğu tartışılmaz. Aralara serpilen ince espriler de filmin kıvamını tam tutturmuş.
Bu filmde JOE’lar Kobra yönetimine geçen Amerikan Hükumetine karşı dünyayı koruyorlar. Eğlence garantisi veriyorum. Aksiyon severseniz sakın kaçırmayın!! Ya harbiden ben çok sevdim (: Şimdiden;

…İyi Seyirler…