26 Haziran 2013

Django Unchained (Zincirsiz)


Django Unchained(2012)

(9/10)

-Zincirsiz-


'nun dahi seviyesinde bir IQ'ya sahip olduğunu biliyor muydunuz? Belkide bu kadar çok şiddet içeriğini sevmesinin nedeni budur. Olamaz mı? Olabilir? 
Vahşi batıya hayranlığını her imkanda dile getirdiğini biliyorum ve bu filmin bu kadar geç gelmesi beni şaşırttı. Çok sevdiğini söylediği birkaç eski filmden de sahneler esinlendiği gayet gözleniyor. Ve yine tabuları yıkıp hem eğlenceli, hemde adrenalinli bir film yaratmış.
Kelle avcısı Dr. King Schultz, ölü ya da diri büyük bir ödül konulan 3 kardeşi arıyor. Ama büyük bir sorun var, onların neye benzediği ve nerede olduğu hakkında hiç bir fikri yok. bunun için Django'dan yardım istiyor. Yardımı kabul ediyor ama tek bir şartla: Karısına kavuşmak istiyor. 
 Dr. Schultz rolüyle En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu Oscarı'nı gerçekten hak ederek aldığını gördüm. Karakterini çok sevdim. Bu filmin En İyi Özgün Senaryo Oscarını da kaptığını unutmamalıyız.
Vahşi Batı'ya özlem duyanların kaçırmaması gereken bir film. Şimdiden;


...İyi Seyirler...