20 Haziran 2013

Man of Steel (2013)



Man of Steel(2013)

(7/10)

-Superman: Çelik Adam-


Superman'in yeri benim için hep ayrı olmuştur. Tamam gözlüğünü takıp tanınmamaya çalışan biri olabilir, bende gözlük takıyorum ve çıkartınca herkes tanıyor ama şöyle düşün: Diğer tüm kahramanları gözünün önüne getir. Örümcek adam, Batman… hepsi insanlar ve kahraman olmak için kılık değiştiriyorlar; ama Superman doğuştan bir kahraman ve insan olmak için kılık değiştiriyor. Bu beni hep etkilemiştir.
Ben bir Superman hayranı olarak bu filmi merakla beklediğimi söylemeliyim. İşin içinde Christopher Nolan’ın olduğunu duyduğumdaysa beklentim çok arttı. Ama filmi pek beğendiğimi söyleyemem. Konuyu işleyişleri hiç hoşuma gitmedi. Sanki fragman izliyormuş gibiydi. Kesik kesik bir oradan bir buradan, bir yerden başka bir yerden oohooooo.. kafam karıştı.
Tamam hikaye güzel, kast inanılmaz iyi ama olmamış canım yaa. Belli ki bir serinin başlangıcı olsun diye çekmeye başlamışlar ama böyle bir filmin devamını kim izler ki.
Buradan şu ana kadar Türk yönetmenlere karşı yaptığım eleştiriler için özür diliyorum. Zack Snyder yönetmenliğini yaptığı bu filmde yakın plan çekimlere dikkat etmeni istiyorum. Yok böyle bir şey çok amatörceydi. Ya da boş verin yakın çekimlerde gözlerinizi kapatın sadece Henry Cavill ve Amy Adams'ı izleyin. Öyle daha güzel oluyor… İzlerseniz;


…İyi Seyirler…