04 Mayıs 2013

Iron Man 3 (2013)




Iron Man 3 (2013)

(9/10)

İşte Marvel hayranlarının merakla beklediği film… Soluksuz izleyeceğiniz bir film, kahkahalarla izleyeceğiniz bir yapıt.
Sinemada ara verilene kadar nefes almadığımı fark etmemiştim. Şaşkınlıkla ağzımın açık kaldığının da farkında değildim. Aranın bitmesini beklemek öyle zor oldu ki, “hadi hemen başlatsanız olmuyor mu?” gibi sitemlerde bulundum (:
Şunu söylemeliyim bu filmi izledikten sonra, ilk iki film hiç de güzel değilmiş diyorum. 3. Film seriyi çok farklı bir yere taşıdı. Mükemmel olan kadro daha da iyileştirilmiş, senaryoda mükemmel hazırlanmış, her hangi bir eksik söz konusu bile değil. Kadroya katılanların arasında Guy Pearce, Ben Kingsley ve Rebecca Hall gibi isimler var. Diğer filmlerde olduğu gibi Pepper() karakteri beni yine etkiliyor.
Filmin konusuna değinmeye gerek var mı bilmiyorum; ama isteyenler için: Iron Man Amerikayı tehdit eden bir teröristle başa çıkmak zorunda kalıyor; ama bu eskisi gibi kolay olmuyor.
Eğlenceli bir film vizyonda sizleri bekliyor. Sakın kaçırmayın!!! Son olarak buradan yetkililere sesleniyorum: “Bitmesin!! Bu film son olmasın!!!” 
Şimdiden:

…İyi Seyirler…